We zijn er! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: hurkies

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2012 | Costa Rica, San José

21 juli¨
Zo, na een lange reis kwamen we vanmorgen om 6 uur nederlandse tijd ( in San Jose was het 21 uur, nog 20 juli)in het hotel Fleur de Lys aan. Prima geslapen en heerlijk ontbeten, we zijn weer bij de mensen. Vandaag de hele dag in San Jose wat rondkijken.Het is bewolkt maar lekkere temperatuur, 25 graden.

• 21 Juli 2012 - 18:54

Sylvia Suijkens:

Fijn te lezen dat alles goed is gegaan! Leuke foto bij Schiphol! Ik kijk uit naar het volgende verslag. Dikke kus Syl

• 21 Juli 2012 - 19:15

O[pa Hurk:

hele leuke foto
    heel veel plezier de rest van de reis

• 21 Juli 2012 - 20:01

RoDi:

Bienvenidos en Costa Rica!! Disfruta la naturalesa, la cervecas, la tortugas y el sol!! Hasta luego amigos.

• 21 Juli 2012 - 20:22

Anja En Maarten:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. we gaan jullie verhalen volgen!

• 21 Juli 2012 - 20:48

Sonja:

Fijn dat de reis goed verlopen is, het grote genieten kan beginnen.

• 22 Juli 2012 - 07:43

Kees En Japke:

Mooie foto,veel plezier en we gaan jullie volgen.

• 22 Juli 2012 - 07:45

Pa En Ma V.d. Valk:

Jullie zijn lekker uitgerust. Nu genieten van de reis. Zo te zien is Suzanne de schrik te boven van het verslapen. Ook nog de groeten van de whale.

• 22 Juli 2012 - 19:26

Linda:

Hoi allemaal! Veel plezier met jullie grote avontuur. Voor ons zit het er al bijna op. Over 3 dagen gaan we al weer terug.

We blijven jullie volgen!

Familie

Wij gaan met z'n 7en naar Costa Rica: Ton (56), Marlène(51) en hun 3 kinderen Suzanne(25), Mathijs(22) en Lennert(19). Robbert (26) , vriend van Suzanne, en Rianne (22) , vriendin van Mathijs.

Actief sinds 14 Juni 2012