Paradijs op aarde - Reisverslag uit Sirena, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu Paradijs op aarde - Reisverslag uit Sirena, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu

Paradijs op aarde

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2012 | Costa Rica, Sirena

We hebben 1nacht in een heeel mooi plekje midden in de bergen geslapen, de Trogonlodge.Een dal met prachtige tuinen, forelvijvers en hoge groene bergen met een waterval op loopafstand. 'S Avonds vonden we een warme kruik in ons bed, de enige keer dat het wat kouder was hier. De volgende dag zijn we naar de pacifische kust gegaan en sliepen we in tentenlodges inhet regenwoud. 'S Nachts veel geluid, ookvan de rivier die door het gebied loopt.Heel warm en vochtig. Gisteren een tocht op de stille oceaangemaakt met een grote speedboot. Bultrugwalvissen en dolfijnen gezienen ook nog een zeeschildpad. Zo meteen op weg naar Corcovado.

• 04 Augustus 2012 - 21:27

Rob:

FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S!!! ;-)

Klinkt fantastisch zeg.

• 04 Augustus 2012 - 21:29

Sylvia Suijkens:

Wauw, dat klinkt inderdaad geweldig!

• 06 Augustus 2012 - 13:24

Kees En Japke:

Fijn dat het zo mooi is.vast voorspoedige
    terugreis.

• 07 Augustus 2012 - 09:28

Linda:

Klinkt allemaal fantastisch. Hier giet het momenteel. Tussen de buien door is het aardig weer! Jullie nog heel veel plezier met z'n allen!

• 07 Augustus 2012 - 09:28

Linda:

Familie

Wij gaan met z'n 7en naar Costa Rica: Ton (56), Marlène(51) en hun 3 kinderen Suzanne(25), Mathijs(22) en Lennert(19). Robbert (26) , vriend van Suzanne, en Rianne (22) , vriendin van Mathijs.

Actief sinds 14 Juni 2012