Veel mooie indrukken - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu Veel mooie indrukken - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Familie Hurk - WaarBenJij.nu

Veel mooie indrukken

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2012 | Costa Rica, Monteverde

Inmiddels hebben we al veel gezien van costa rica.
We zijn naar Fortuna geweest en hebben op de Cano Negro gevaren, weer krokodillen , aapjes en veel bijzondere vogels gezien. Ook in een klein meertje onder een waterval gezwommen en pruttelende poelen lavamodder gezien in een park bij de vulkanen van Rincon de laViega.Nu zijn we in het nevelwoud waar de meesten een canopy tocht hebben gemaakt en we een skywalk hebben gedaan over hangende bruggen boven de jungle.Vandaag ook de eerste giftige slang gespot, een gifgroene.Morgen nog een dag hier in het nevelwoud, dan naar 2200 m hoogte.

• 31 Juli 2012 - 09:28

Pa En Ma Van Der Valk:

Mooi dat reisverslag. Zal indrukwekkend zijn. Veel vreemde dieren en reptielen. Breng ze maar niet mee als souveenir. Nog veel plezier en genieten.
    Pa en Ma van der Valk

• 31 Juli 2012 - 16:00

Linda Van Der Valk:

Die slang zal Marlene wel leuk gevonden hebben. Hebben jullie nog apart vruchten gegeten? Hoe is de temperatuur? Veel plezier nog allemaal!!!!

• 31 Juli 2012 - 21:55

Annika Groeneveld:

Oeh klinkt allemaal wel heel bijzonder! Alleen die slang is dan weer wat minder he;-) heel veel plezier nog allemaal! Xx

• 31 Juli 2012 - 23:11

Sylvia Suijkens:

Dat lijkt mij een waanzinnige ervaring om zwevend boven de jungle te wandelen, die giftige slangen vind ik wat minder ;-). Genieten jullie maar lekker! x

Familie

Wij gaan met z'n 7en naar Costa Rica: Ton (56), Marlène(51) en hun 3 kinderen Suzanne(25), Mathijs(22) en Lennert(19). Robbert (26) , vriend van Suzanne, en Rianne (22) , vriendin van Mathijs.

Actief sinds 14 Juni 2012